FRA

Så var FRA-lagen, bifallen. Men jag tackar ändå för Camilla Lindberg för hon ställde sig och röstade aktiv nej till förslag som enda folkpartist och alliansledamot. Jag tackar henne för detta och jag kommer alltid minnas henne för detta. Lika mycket som jag kommer minnas Fredrick F. från Centern vilket svek han har gjort. Fredrik Malm som jag själv stödde i Riksdagsvalet kommer jag heller aldrig kunna stödja igen. Vill också samtidigt säga att jag är tacksam att Birgitta Ohlsson som vanligt står emot partipiskan, som var hårdare än vanligt. Så jag förstår att hon avstod.

 

Men har förstås inte gett upp kommer att kämpa vidare och försöka förhindra att lagen hinner träda i kraft, minimal chans och lyckas men det finns ändå!

 

One response to “FRA

  1. du är duktig!

Kommentera

