FRA-mingel

Till för alldeles nyligen var jag på FRA-mingel som ordnades av Nätverket Stoppa FRA-lagen. Där närvarande icke-parti anknutna, piratpartister, vänsterpartist (Lars Ohly, Kalle Larsson och Ida Gabrielsson för nämna några) och så jag och en annan liberal som var där och kollade läget. Det var ett lyckat mingel!

 

Jag kommer att skriva mer om vad jag gjorde på tisdagen och onsdagen och vad som hände på alliansdagen idag. Så jag återkommer, förmodligen imorn! Ha tålamod!

Kommentera

