Den 16:e september

Detta är då Riksdagen öppnar och då kommer nätverket Svart Måndag ha en manifestion i Stockholm. Så ta chans och var med och visa politikerna att du inte accpeterar såna här stora inkränkningar i din integritet! Du har rätt till ett privatliv!

Om du nu anser att det ger bättre effekt att bara möta politikerna så häng på piratpartiet.

Personligen tro jag bara detta kommer splittra motståndsrörelsen och då blir allt mycket mindre effektivt. Så jag tycker det hade varit bättre om alla organstioner och privatpersoner som är emot dagens FRA-lag kunde samlas under Svart Måndag och där hela tiden drivt på vilken form man skulle ha utformat den 16:e till.
Så jag kommer gå på manifestionen den 16:e med Svart Måndag som arrangör och jag hoppas jag får se dig där (och även piratpartisterna).
Så ta ledigt den 16:e september från jobb eller skolan, är du redan ledig bra kom då! Vi ses den 16:e!

Kommentera

