De senaste veckorna som gått …

Det har nu gått över en månad sen jag skrev här nu. Detta är ett antal veckor. Under dessa veckor har jag hunnit tagit studenten och varit ute i en helt underbar valrörelse som resulterade i 13,58 % för Folkpartiet Liberalerna. Dessvärre har mitt bloggande varit sisådär, men det tänkte jag skulle bli ändring på nu. Tänkte börja med en lite avrapportering vad som hänt det senaste 6 veckorna.

Den första stora grejen hände för nu prick två veckor sedan jag tog studenten, va fan vad jag är bra! (Tyvärr verkar jag inte förstå hur man lägger upp bilder)

Nästa stora grej är intensivt kampanjade som leder till valsegern på 13.58 %! Det jublar man åt det är lönsamt att vara tydlig med var man vill även i EP-val och och Europapositiv. Samtidigt som valdeltagandet också steg 7,68 % till 45,53 % och även piratpartiet kom in med 7,1 % av rösterna som medierna beskriv det en ”skräll”. Samtidigt som jag både hade förväntat mig det ena och det andra resultat för dem.

Nu tänkte jag dra igång med bloggandet med ett löfte om ett vettigt inlägg varje dag, minst ett varann dag.

Intressant; , ,

Kommentera

