Första steget mot fullmäktige i Botkyrka

Nu börjar mitt kampanjande inför kommunalvalet 2010 och detta med att jag har ett färdigt valmanifest publicerat här på bloggen och en grundförklaring till varför jag är liberal. Nu ska första steget mot kommunfullmäktige i Botkyrka tas igenom Folkpartiet Liberalerna i Botkyrkas provval där målet här få så många röster från folkpartimedlemmar som möjligt för sen kunna visa detta på nomineringsmötet för få en bra plats på listan och större chans till fullmäktigeplats. Så för att stödja mig i provvalet gå med i Folkpartiet liberalerna idag, du måste förstås bo i Botkyrka också. Har du några frågor är det bara att kontakta mig, kontaktuppgifter finns här.

Sen vill jag också göra en förfrågan jag söker en kampanjstab som ska leda med min personvalskampanj tillsammans med mig och komma på hur kampanjen ska bedrivas alltså strategi.  Jag behöver alla möjliga kompetenser i denna stab exempelvis en kampanjstrateg, kommunikationsstrateg mm. Känner du att du vill bidra med något i staben så skicka ett mail till andreas.froby@liberal.se senast den 1 augusti 2009. Antal personer är inte fastställt eller exakt vilka uppdrag som ska finnas det får intresset utlysa.

Intressant?

One response to “Första steget mot fullmäktige i Botkyrka

  1. Pingback: Personvalskampanjnyhetsbrev #3 « Andreas Froby – kandidat till kommunfullmäktige i Botkyrka

Kommentera

