Nu är det landsmöte!

Idag kom jag ner till Växjö där Folkpartiet liberalernas landsmöte hålls i fyra dagar framöver tills på söndag alltså.  Missade dock den allmänna debatten där man exempelvis diskuterade partinamn som jag skulle debatterar i. Men på lördag blir det att debattera republik förmodligen kommer jag också debattera andra områden, som exempelvis upphovsrätt som är imorgon, så kolla efter mig på Svt24. Men jag kommer skriva mer på detta tema följande dagar, men vill du följa vad som händer mer flytande som kan du göra det på min Twitter.

Läs även fler som skriver om landsmötet Christoffer Fagerberg, Per Altenberg, Nina Larsson, Linnéa Darell, Anders Widén, Johanna Melén, Madeleine Sjöstedt , Fredrik Pettersson, Ola Möller, Holmqwist, Sebastian Hallén

Intressant?

One response to “Nu är det landsmöte!

  1. Pingback: Årskrönika « Andreas Froby – kandidat till kommunfullmäktige i Botkyrka

Kommentera

