Vad ni som resonera med mig här på bloggen betyder för mig

Efter uppmaning att man på twitter att kl. 19.00 ska skriva ett blogginlägg på sin blogg vad de som kommenterar på ens blogg betyder för en. Därför tänkte jag göra detta nu. Jag tycker det är otroligt roligt när folk kommentera mina inlägg för det är just det jag vill med mina inlägg att folk läser dem och att en diskussion startat kring inläggets ämne. Min åsikter och argument för dessa får vägas mot andras åsikter och argument. Sen behöver det inte alltid vara resonemang kring åsikter utan vara hjälp till hur man ska utforma ett flygblad som lägger upp på bloggen, en kampanj, hur jag ska formulera ett tal jag ska hålla och där får synpunkter på detta.

Så ni alla som någon gång ha läser min blogg har ni synpunkter eller funderingar skriv, skriv och skriv! Jag vill ha en levande blogg som verkligen sprutar ut liv. Det är jag tillsammans med just dig som skapar detta.

Andra som skriver om wordness Olofb, mlokit

Intressant?

2 responses to “Vad ni som resonera med mig här på bloggen betyder för mig

  1. Roligt att du hängde på kampanjen! Join me och lämna en kommentar på varje inlägg som gjort ett inlägg – något annat vore ju skumt 😉

  2. Pingback: Wordness! « OlofB[eta]

Kommentera

