Sociala medier fortsätter sin utökning

Detta är mitt 100:e inlägg, kanske inget så jättechockade då denna blogg har existerade sen oktober 2007, men nu kommer det bara att rasa med inlägg framöver. Därför tänkte jag passa på att skriva lite om social medier och det senaste som jag tycker var intressant på området var att majblomman nu ska börja säljas via sociala medier. Jag var under mina yngre dagar en scout som sålde majblommor, mycket till släkt och så. Andra gick runt på stan och sålde, men nu ska man också börja sälja via facebook, twitter mm. Det är så tydligt hur social media blir mer av vardagen.

För att jag göra lite reklam hoppas du köper majblomman för att hjälpa det som inte har råd att åka på klassresan.

Andra bloggar om sociala medier, majblomman

2 responses to “Sociala medier fortsätter sin utökning

  1. Spännande, hoppas majblomman får ännu större genomslag på det sättet! ska nog kanske ta mig att köpa en nu när man ändå är vid datorn, och när du nu promota det lite 😉

  2. Ja, det tycker du ska göra. Mycket bra!

    Men får försöka gör nåt när jag slutade helt med mina scouter för politiken, vilket jag idag ångrar lite 😦

Kommentera

