Nu ska bloggandet börja igen, hoppas jag

Jag har haft svårt att komma igång med bloggen efter valet, som mycket annat på en lång att göra listan. Nu tänkte börja skriva dagligen, om det inte blir politiska kommentar blir det bara en allmän vardagsreflektion.

Nu kommer blir det omstart på bloggandet efter en seg period efter valet. Jag har en planerade inlägg sen veckor tillbaka som jag kommer försöka få till inom en väldigt snar framtid.  Exempelvis så var för tag sen en nyhet att wikileaks kunde hindrat 11/9-attackerna. Jag tänker resonera om gemensamma EU-skatter, som jag är försiktigt positivt till, moderaterna är skeptiska alla fall. Detta med grundtrygghetssystem är också intressant, det som felaktigt kallas medborgarlön. Sen kommer jag även försöka få upp tvångsteriliseringar på agendan igen för denna människovidriga politik stoppas, sen utveckla ett resongemang vad jag tycker om organhandel och utveckla hur jag tycker det europeiskt presidentval ska utformas.

Nu kommer detta bli spännande blogg för  över, vi ses senast imorgon!

Andra som bloggar om blogg, vardagsreflektioner, politik, kommentator

Kommentera

